טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

שקט קשב – ריברסינג קערות טיבטיות

מיכל ברז"ל כהן - ריברסינג במרכז טיליה לרפואה משלימה כל יום שני בערב
מיכל ברז"ל כהן – ריברסינג במרכז טיליה לרפואה משלימה כל יום שני בערב

מיד אחרי שחווים חוויה עמוקה אין מילים אין מילים אין מילים…
מי שישר רוצה לשפוך הכל, להעביר במילים, חש/ה את הפער בין מה שנחווה לבין ההעברה דרך השכל- למילים, ואת המאמץ להפעלת המנגנון הפיזי של הדיבור.
כמה פעמים בחיים אנו מדברים/ות, מוציאים/ות ומשתפים/ות מהר מהר מיד אחרי שחווינו משהו מיוחד, "גדול", "ו'ואו", ש"אין דברים כאלה" ?
האם את/ה מסוגל/ת להישאר בשקט רגע אחד או יותר, עם חוויה אישית שלך? רק להיות עם עצמך עם מה שקורה, עם מה שלפני המילים ומעבר למילים ?
מסוגל/ת להכיל את החדש ,לשים לב, ופשוט להיות…ועוד רגע כך…
דממה, הכלה, דקויות עדינות…
לא פעם, אם ישר אנו "שופכים/ות" החוצה, הדבר העמוק- הרגע המופלא- מדולל, מתבזבז.

לפעמים,עדיף לאפשר למה שהינו התרחשות לא יומיומית- לחלחל פנימה. להרגיש מה יש כאן. מה זה עושה לך.
ריברסינג, ו'ואו… זה תרגול/טיפול/אימון שעשוי לתת למתאמן/ת חווית "ו'ואו", גם הודות לשלווה והמנוחה העמוקה שבסיום הסשן (מפגש).
אחרי ריברסינג, אם אין מילים אפשר לתת לו'ואו להישאר- יש משהו נפלא בשתיקה, ממקום טוב, של bliss=חסד אלוהי.

ריברסינג היא טכניקת נשימה מודעת עוצמתית חוויתית וטוטאלית, שנוצרה משילוב מסורות נשימה עתיקות-יומין לשיפור איכות החיים והבריאות, התפתחות וגדילה אישית ורוחנית ,עוצמה ,אופטימיות ,חיזוק חוזקות ושמחת חיים. התרגול משפיע בכל הרבדים- פיזי, רגשי, מחשבתי ואנרגטי.

בסדנה הקרובה נתרגל נשימה מודעת ריברסינג תוך שנתיידד עם שקט , ועם הקשבה –פנימה והחוצה. שירת מרפא עדינה וצלילים מרגיעים של הקערות הטיבטיות- כלי קסום ועתיק-יומין שמקורו בשבטי השמאנים הנוודים ה"בון" מטיבט, המפיק גם אובר-טונים – ילטפו , יהדהדו וירטיטו בתוכנו ומסביבנו, יביאו אותנו יחד עם נשימות הריברסינג לאיזון לשחרור מתחים עמוק, מנוחה ורוגע .
יש אפשרות לאושר ענוג, עדין ומוחלט בהתיידדות עם שקט.

להתראות . נבלה בנעימים…

מיכל ברז"ל כהן - ריברסינג
מיכל ברז"ל כהן – ריברסינג
מיכל ברז"ל כהן – ריברסרית ומנחה ותיקה, מוסמכת ארגון הריברסינג הבריטי, מחלוצי/ות הריברסינג בארץ ובעולם. יוצרת ומפתחת סדנאות לרבות דידג'ריברסינג ,ריברסינג עם קערות טיבטיות וריברסינג משולב בהילינג אנרגטי ובמגע, ביואנרגיה, צ'אנלינג וצלילי מרפא. ניסיון של 36 שנים בעבודת-עומק . הילרית בדרך השמאנית. מפתחת שיטת "רוגע" המתאימה לכל, כולל לנשים בהריון. מלווה תהליכי התפתחות אישית ושינוי, יועצת בשיטת "חשיבה יוצרת" המשלבת כתיבה אינטואיטיבית מהתת –מודע עם נשימות. כל הפעילויות -עם קבוצות ועם יחידים/ות. בעברית ובאנגלית.

 

 

לינק לסרטון מיכל מנחה סדנת ריברסינג גדולה בפסטיבל- היכנסו

http://https://www.youtub

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן