טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

פאשיקום – שיקום תנועתי אורטופדי

טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אירידיולוגיה
פאשיקום – שיקום תנועתי אורטופדי

שיטה לאבחון תנועת גוף האדם ושחרורה בראי מערכת הפאשיה, רקמת החיבור המניעה את הגוף. מטרת השיטה היא להחזיר לגוף האדם את יכולתו לתפקד בכמה שפחות מאמץ תנועתי אל מול כוחות הכבידה (גרביטציה) המושכים אותנו כלפי האדמה. ביסוד השיטה נמצאת ההבנה שכל הפתולוגיות בגוף האדם מתבטאות בצורה של הגבלה תנועתית המלווה בכאבים במערכת התנועה.

שחרור התנועה מאפשר ריווח רב מערכתי המוריד עומסי תנועה מאזורי הפתולוגיה או מאיזורי הכאב ומאפשר למנגנון הריפוי הפנימי להיות יעיל בתפקודו. שחרור התנועה מתבצע באמצעות שימוש בשיטת- trigger point therapy – שחרור נקודות כאב , ועבודה ידנית עם רקמת החיבור (פאשיה) .

בנוסף נעשה שימוש בשיטת kinizio taping therapy- טייפ אלסטי שמודבק על העור, ומלווה את הרקמה גם בתום הטיפול.

ההבדל בין עיסוי לבין שיקום תנועתי (פאשיקום) ואיך לדעת מה מתאים לכם?
החלטתם לפנות למטפל במגע בעקבות צורך, כאב, תפיסות בגוף, המלצה של רופא חבר ואתם מתקשים להחליט באיזה שיטה לבחור או מה מתאים לצורך שלכם כעת.כמה נקודות למחשבה: + כל טיפול במגע הוא ריפוי! בני אדם זקוקים למגע, לרוב יותר ממה שאנו מאפשרים או מקבלים בחיי היום יום. כל מגע (כולל חיבוק!) הוא סוג של העברת אנרגיה, מה שמשפיע ישירות על מערכת החיסון שלנו. + עיסוי על בסיס קבוע, בערך אחת לשבוע, מאפשר זרימת דם תקינה בגוף, חילוף חומרים תקין ,שמירה על טווחי תנועה טובים ומערכת חיסונית חזקה.שיגרה של עיסויים בנוסף לפעילות גופנית שוטפת מהווים תחזוקה טובה לגוף ומשפרים את התחושה הכללית לטובה, ברמת הגוף והנפש. + במקרים של אדם פחות פעיל גופנית או לאחר פציעות שמנעו מאתנו תנועה לאורך זמן, והתקבעו כאבים כרוניים, או במקרים של רמת סטרס גבוהה, טונוס שרירי גבוה, הופעה של פתולוגיות שונות, או אם מעניין אתם להתחבר ולהיות חלק פעיל בתהליך הריפוי שלכם, תמצאו את השיטות האקטיביות , רלוונטיות יותר עבורכם.הכוונה היא לרמת המעורבות שלך כמטופל.בזמנים שפשוט בא לך להתפנק, עיסוי הוא הפינוק המושלם. הוא מרגיע, מוריד לחצים ולא דורש ממך שיתוף פעולה. המטופל הוא פאסיבי.לטיפול אקטיבי ( כמו שיקום תנועתי )מגיעים בדרך כלל אנשים שניסו כבר שיטות טיפוליות שונות או שמעו המלצות על המטפל או השיטה, ויש להם בעיה או מספר בעיות שמציקות להם ,עד כדי כך שהם מחפשים שינוי ומוכנים לעבור עבורו תהליך. תהליך של שינוי כולל חקירת מקור הכאב, בדיקת הדפוסים וההרגלים בחיי היום יום , מה מגביל אותנו, והוא דורש תשומת לב והקשבה. אפשר להשוות את התהליך למוסיקאי שבוחר לכוון את כלי הנגינה שלו בעצמו. זו אומנם יותר "עבודה" אבל היא מעמיקה את מערכת היחסים שלך ואת ההיכרות עם גופך.

קינזיו טייפ- kinesio tape
טריגר פוינט - TRIGGER POINT

צופית ארמן

שיקום תנועתי אורטופדי ~ פאשיקום ~ קנזיו טייפ~קרניוסאקרל

עינת איזנמן

עינת איזנמן - נטורופתיה, עיסוי רפואי, שיקום תנועתי אורטופדי | טיליה מרכז לרפואה משלימהעינת איזנמן - נטורופתיה, עיסוי רפואי, שיקום תנועתי אורטופדי | טיליה מרכז לרפואה משלימה
נטורופתיה, שיקום תנועתי אורטופדי

 

אולי יעניין אותך לקרוא..
רוצה לקבוע טיפול?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן