חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

"קבלה והכלה" – סדנת ריברסינג הילינג ושירת מרפא.

מיכל
סדנת ריברסינג עם מיכל ברז"ל כהן, כל יום שני בשעה 19:30 – טיליה מרכז לרפואה משלימה.

אנו האנשים קולטים ופולטים כל הזמן, אנו מהווים כלי-קיבול עם מערכות לעיבוד ושחרור.

בגוף האדם, הבטן היא מיכל, בו נמצאת מערכת העיכול אליה מגיעים המזון, התרופות והמשקאות שצרכנו.

אנו קולטים לתוכנו לא רק מזון ומשקאות אלא גם מה שאנו שומעים, רואים קוראים, מריחים  טועמים, חשים כמגע בעורנו, בשערותינו, בציפורניים שלנו.
אנו מקבלים שפע בצורותיו השונות, כסף, מתנות איכותיות קטנות וגדולות, האם אנו הודפים את אלה- או מסוגלים להכיל ?
אנו כולנו רגישים וקולטים גם את האנרגיות של אנשים בסביבתנו, הרגשות שלהם, מצבי הרוח ולעיתים אפילו המחשבות של זולתנו, ואת המתרחש בטבע העצמתי המסתורי האדיר – והכל משפיע עלינו ! עד כמה ?
האם אנו מסוגלים להכיל כל מה שמגיע אלינו ונכנס לתוכנו במודע ושלא במודע ? עד כמה אנו יכולים להכיל ? האם אנו מעוניינים להכיל כל דבר ? עד כמה אנו רוצים להכיל ?
והאם בסביבתנו מקבלות/ים ומכילות/ים אותנו כמו שאנו , או שמנסות/ים לשנות אותנו ?
מה שאיננו מסוגלים להכיל אנו הודפים מעלינו, או מקיאים מתוכנו, או לחילופין קוברים עמוק-עמוק, כמו שאומרים – "מחזיקים בבטן". מה שאיננו מסוגלים להכיל במודע לא עובר תהליכי עיכול, עיבוד והזנה לצורך גדילה. וכך גם הסביבה ביחס אלינו…

בזמן ההיריון כשהיינו בבטן אימנו – חווינו חווית הכלה טוטאלית. כשנולדנו ויצאנו החוצה מגוף אימנו חווינו את חווית הקבלה הראשונה שלנו מחוץ לגוף אימנו. איך התקבלנו ? איך הרגשנו לגבי האופן בו התקבלנו?  חוויות מההיריון והלידה זכורות במעמקי תאינו,  בין אם היו נפלאות או גדושות בתחושת חסר ובמתח ואפילו מצוקה ופחד מוות – הכל זכור בתאי גופנו, בהווייתנו כולה !  והכל משפיע על חיינו והתנהגותנו עד היום.

רוצים ליהנות מהיכולת להכיל את מה שאנו מקבלים? להיות מסוגלים ליהנות משפע הזורם אלינו ולהשתמש בו בתבונה מבלי לכלותו עד שייעלם? ולהיות מסוגלים להכיל את מה שאנו רגילים לתייג כ"קשה" ו"רע" לטובת גדילתנו וחיזוק עצמנו מבפנים, במקום להתרסק בקצב השואף ל"טוטאל לוס (חורבן מוחלט)" ? כולם מרימים ידיים: כן ! . יופי, כי החדשות הטובות הן שזה עניין של בחירה.
זו בחירה לתרגל נשימה מודעת בריברסינג- להיוולד מחדש, תוך טרנספורמציה עמוקה המתרחשת בקצב שלה ונובעת מהאפקט המצטבר כתוצאה מהתמדה, ולבחור לחיות עם גישה חדשה- ששינינו מגישתנו הקודמת- גישה חדשה ,שמהותה הודיה על הכל והסכמה להכלה וקבלה, לכבוד ולמען עצמנו. גם כשאנו במצב רוח ירוד וכל המילים היפות האלה נשמעות לנו ססמאות המנותקות מאיתנו ושאת התאוריה אנו כבר מכירים, וגם כשהשפע והאושר מציפים.

ריברסינג מבוסס על שיטות נשימה עתיקות-יומין ששימשו לריפוי, טיהור, איזון והתקדשות רוחנית. בסדנה הקרובה שנושאה הוא "הכלה וקבלה" ננשום בריברסינג את הנשימה המודעת בהשפעת תדרי צלילי שירת מרפא שיהדהדו ויושרו ליד על ומעל גופנו, נשתחרר בזמן שמעבר לזמן , נצלול ונעוף כמו שאנו רוצים בעת שאנו רגועים ומאוזנים: באהבה.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן