טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

זה זה זה – לראות את הדברים כפי שהם

זה זה זה - מפגשי בוקר עם רפיק ידידיה
זה זה זה - מפגשי בוקר עם רפיק ידידיה
זה זה זה – מפגשי בוקר עם רפיק ידידיה

מפגשי בוקר עם רפיק ידידיה מומחה למדיטציה מהמזרח הרחוק וקואצ'ינג בעולם המערבי מגיע לטיליה להעביר חמישה מפגשים חווייתיים בנושא מדיטציות אקטיביות ואמיתות הבודהיזם. המפגשים יתחילו ב- 31.10 פעם בשבוע. בין השעות 10:00- 12:30 שבמהלכן יוצגו כל אחת מהאמיתות של בודהה.

מפגשי בוקר הכוללים:

  • הרצאה קצרה על אחד מערכי היסוד של החשיבה הרוחנית
  • מדיטציה אקטיבית בתנועה מבית מדרשו של אושו
  • שיחת קבוצה על הדרך.

 

מדיטציות אקטיביות
אדם הרוצה לחיות חיים מוגשמים יותר קודם כל צריך להכיר מי הוא, לדעת מהו הפוטנציאל שלו , מי הוא באמת. מדיטציה היא טכניקה לגלות זאת. זהו התהליך של גילוי העצמי.
היופי הקיים בטכניקות נובע מכך שהן מאפשרות לכל מי שרוצה לגלות את עצמו לעשות זאת עם עצמו. ללא צורך בארגון מסוים או סמכות חיצונית. ברגע שאתה מבין את הצעדים, אתה כבר מתחיל את הדרך האישית שלך.  טכניקות מדיטציה רבות דורשות מהאדם לשבת דומם ושקט. אבל עבור רובנו המתח שמצטבר בגוף – נפש שלנו הופך את הישיבה השקטה לקשה.
לפי אושו, לפני שנוכל להתחיל להתקרב ליסוד התודעה העמוקה שלנו, יש קודם להרפות מהמתחים שצברנו. המדיטציות האקטיביות של אושו נבנו באופן מדעי בדיוק לשם כך.
הן מאפשרות לנו לנוע, לרקוד, להשמיע קול, להשליך אנרגיה החוצה, באופן מודע לבטא רגשות מודחקים ובכך לרכוש את יכולת הריכוז, השלווה והרגיעה.

מתנה לנרשמים לחמשת המפגשים – הספר "אל תשכח לזכור" מאת ידידיה על הערך הבודהיסטי סאמאסטי – זכרון נכון.

התחייבו לתרגול קבוע וראו איך התרגול משפיע על השקט הפנימי, יכולת ההכלה, יותר שמחה וקבלה של המציאות

מחיר:
80 ש"ח לשיעור בודד
300 ש"ח לחמישה שיעורים

להרשמה התקשרו – 0722500493

רפיק ידידיה:

בן 49. מדריך מוסמך למדיטציות משנת 97. מקים מרכזי מדיטציה בנגב ובכרמל. מאמן רוחני, מחבר 2 ספרים מוצלחים. אב ל-3 ילדים, נשוי באושר לרותי.
רפיק הוא המאפס – הוא למד טכניקות קואצ'ינג מערביות וסוגי מדיטציות מזרחיות כדי לעזור לאנשים להביא יותר בהירות לתחומים מעורפלים בחיים כגון בעיות בריאות, חוסר זוגיות, קשיים בזוגיות, בעיות פרנסה, חוסר מוטיבציה, תחושת תסכול וחוסר הגשמה עצמית ועוד. שיטתו נקראת "גישת זה זה זה" שהסיסמה שלה – "המאושר הוא זה שנותן אישור לעצמו" תרגול השיטה מביא ליותר קבלה עצמית ובהירות.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן