טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

"הלא-כלום"

מיכל-ברזל-כהן-ריברסינגמה הייתי בלי הסיפור שאני מספר/ת לי על עצמי ? כלום ? לא-כלום ? מה זה ? כתב המורה אושו (שמו לשעבר בהאוואן שרי רג'ניש) בספרו "טאנטרה ההבנה העילאית" : "הריק אינו זקוק לתמיכה… וזוהי ההבנה העמוקה ביותר של היודעים : הוויתך היא אי-הוויה….ריקות נרחבת שאין לה גבולות…"

האם אני הסיפור שאני מספר/ת לי על עצמי ? ומה הייתי בלי הסיפור שאני מספר/ת לי על עצמי ?
האם הייתי עדיין מישהו/הי או משהו ?
בואו נחשוב רגע מהם הדברים הכי חשובים לנו, שמאפיינים אותנו . עכשיו ניקח נשימה עמוקה ונחשוב, האם הדברים האלה הם אנו ?
מה היינו בלי הדברים הכי-חשובים האלה ? מה היה, מה או מי היינו אם היו הדברים הללו מקולפים מאיתנו קליפה אחר קליפה כקליפות של בצל ? מה – או, מי – היה נשאר שם ?
ריק, לא כלום.
מה זה לא-כלום ? האם שלווה עמוקה היא הוויה של לא-כלום ? האם אנו פוחדים/ות מלהרגיש לא-כלום ? כמו שפוחדים/ות מנפילה לתהום, או מהמוות ? או שאנו פוחדים/ות מחופש, ממרחב או מתהליך שינוי ?

כתב המורה אושו (שמו לשעבר בהאוואן שרי רג'ניש) בספרו "טאנטרה ההבנה העילאית" : "הריק אינו זקוק לתמיכה… וזוהי ההבנה העמוקה ביותר של היודעים : הוויתך היא אי-הוויה….ריקות נרחבת שאין לה גבולות….כשאתה בא אל המוחלט, כשאתה בא אל שורש מהותך, אתה יודע לפתע שאתה לא זה ולא זה- אתה אף אחד. אתה אינך אגו, אתה רק ריקות נרחבת…
פיסיקאים הגיעו אל אותה האמת במחקריהם המדעיים בתוך תחומי החומר…כיום הם אומרים שאין בחומר ממשות – וממשות היא מושג המקביל לעצמיות….זוהי רק תופעה של אנרגיה" כשאנו חווים/ות זאת, הופכים/ות ללא כל מאמץ להיות משוחררים/ות וקלים/ות. תרגול נשימה מודעת בריברסינג מאפשר פתיחת שערים לחוויה/הוויה זו.

מהו ריברסינג? נשימה מודעת. טכניקת נשימות עוצמתית וחוויתית המאפשרת לנו "לקרוא" בנשימתנו ובגופנו איך מחשבות, רגשות, מתח פיזי וזיכרונות השפיעו ומשפיעים עלינו ובאמצעות הנשימה המודעת לשחרר, לשנות, לנוח וליהנות. בזמן התרגול משתנים גלי המוח מגלים "לחוצים" גמא וביתא לגלי הרוגע, המדיטטיביות העמוקה, היצירתיות והטראנס – גלי תיטא ואלפא. לנשימה מודעת השפעה מצטברת הפותחת את הלב ומאפשרת יותר ביטוי לאהבה בחיינו, התבוננות פנימית וקבלת תובנות, שיפור הבריאות והשפעה על חיינו ביומיום באופן יצירתי, מאזן ומיטיב.
בזמן ריברסינג אנו נמצאים/ות על "מסלול עוקף שכל" המאפשר אינטגרציה המשכית של כל המתחולל בתהליך, עד סיומו בשלווה עמוקה.

הקערות הטיבטיות הן כלי נגינה עתיקים וקסומים המגיעים אלינו משבטים שמאניים טיבטיים קדומים. השפעת צליליהן העדינים והחודרים מהדהדת לעומק עצמותינו, דמנו, מערכת העצבים שלנו וכל המים שבגופנו ופעולתה על המתרחש בריברסינג מקדמת את המעבר ממצבי עקה "סטרס" ומתח למצב של שלווה עמוקה ומנוחה מתוקה.

בסדנת הריברסינג הקרובה ננשום אל הלא-כלום, נחווה שחרור מחסומים ומתחים, נפרום קשרים שהסתבכו, נתמסר לנועם ולרוגע שישטפו אותנו, וננוח .

להרשמה ופרטים נוספים 0722500493

מיכל ברז"ל כהן - ריברסינג
מיכל ברז"ל כהן – ריברסינג

יוצרת ומנחת הסדנה, שירת מרפא – מיכל ברז"ל כהן

מיכל ברז"ל כהן, ריברסרית יועצת ומנחה ותיקה, 36 שנות ניסיון, מוסמכת "החברה הבריטית לריברסינג" BRS . הוכרה כריברסרית בינלאומית ע"י מייסד השיטה מר לאונרד אור.  BA בוגרת אקדמיה "בצלאל" במיקוד פסיכודינמיקה של יצירתיות. יוצרת שיטת "רוגע", שירת מרפא מקורית, סדנאות ותהליכי גדילה אישיים 1 על 1 להגשמה עצמית. ריברסינג עם צלילים מרפאים בשילוב הילינג, עבודה שמאנית ,דמיון מודרך, ביואנרגיה ותהליכי בריאת מציאות.
פעילת איכות נשימה חיים וסביבה. יחד עם ארגון המתנדבים/ות שהקימה "ירוק במקום בטון" זוכת האוסקר הישראלי "הגלובוס הירוק" 2014 למצוינות בעשייה למען הסביבה.

פייסבוק :

rebirthing michal barzel cohen

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן