טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

רפלקסולוגיה לנשים בהריון

טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי
רפלקסולוגיה לנשים בהריון

כאשר אישה מתחילה את תקופת ההיריון כל מרצה ומשאביה הפיזיים והאנרגטיים מתגייסים כאחד לטובת התינוק, כנבואה לחיים שעתידיים להגיע עם בוא הרך הנולד.

ואכן  לכל תקופת האושר והלבלוב מתלוות גם תחושות פחות נעימות  לעיתים הן פיזיות, מנטליות ואכן גם רגשיות כתוצאה מהשילוב של תהליכי גוף פנומנליים וריבוי של הורמונים. ניתן לסווג את התופעות הנפוצות על פי שלבי ההיריון בדרך כלל:

בשליש הראשון של ההיריון הגוף נכנס לעבודה סיזיפית המאפשרת את קליטת העובר והכנת כל מערכות הגוף לגדילתו והתפתחותו בתוך הרחם. זה גורם בדרך כלל לסימפטומים כגון: עייפות קיצונית וחוסר אנרגיה,בחילות, צרבות, הקאות, שינויים במצב רוח, חוסר איזון הורמונלי, הופעות ורידים ברגליים, עצירות וטחורים.

טיפול רפלקסולוגיה עובר דרך כל מערכות הגוף ומאזן אותם, נוכח האתגר שגופך עובר בצורה שאין דומה לו ובעצם נותן מענה לכל הסימפטומים הנ"ל, משאיר אותך רעננה יותר ונתמכת.

בשלבים מתקדמים יותר להריון, הרפלקסולוגיה יכולה לעזור במצבים של צרבות, בצקות, נפיחות, כאבים בגב ובשכמות, עצירויות, הפרעות שינה, שינויים בלחץ  דם היכולים לגרום לפיגמנטציה, קשיים בנשימה ובעצם הטיפול הרך והעדין יכול לתת תמיכה והקלה משמעותית לכל מערכת בגוף שזקוקה לכך על ידי הזרמה והנעה של הדם, החמצן ומשככי הכאבים הטבעיים המצויים בגופנו.

בשלב האחרון שלפני הלידה המאופיין בעיקר בשינויי מצב רוח, כבדות ועייפות רפלקסולוגיה עוזרת לך להתכונן ללידה ולעובר להתהפך.

ניתן לפתוח, להגמיש ולהניע את אזור האגן, לתמוך במערכת ההורמונלית. טיפול רפלקסולוגיה הוא מצוין להרגעה גם במהלך הריוןו במיוחד לקראת לידה, כאשר פחדים וחששות עולים יותר, זה מאוד עוזר שיש מקום מכיל ותומך אשר לא שופט ולא מבקר כמו בטיפול רפלקסולוגיה.

סדרת טיפולים קבועה בזמן ההיריון יכול לתרום ללידה קלה יותר לאם ולתינוק. הטיפול יאפשר לגופך להיות במצב הטוב ביותר כדי להתמודד עם הלידה. מאחר שגם לחץ נותן את אותותיו על הגוף, ניתן לעבוד גם על הרפיה והירגעות.

בעבר כבר נעשו מחקרים בנושא, תוצאות המחקרים מרתקות, באחד המחקרים שנעשו  בבית חולים בדנמרק,  נמצא ש- 89.7% יולדות מתוך 593 נשים שטופלו ברפלקסולוגיה ילדו ללא משככי כאבים ולא     הזדקקו להתערבויות בלידתן.

מחקר נוסף הראה שטיפולי רפלקסולוגיה הניתנים באופן קבוע במהלך ההיריון יכולים לקצר את משך הלידה בכ-60%(!). השלב הראשון של הלידה מוערך בממוצע של 16-24 שעות, לעומת 5-6 שעות למי שקיבלה טיפול. בקרב אותן נשים, נרשם ביקוש נמוך יותר במשככי כאבים.

במהלך ההיריון גופנו עובר טלטלות רבות בלשון המעטה, אל נא נשכח שגופנו ונפשנו ממוקמים באותו המקום, לכן על פי הראייה ההוליסטית (whole =שלם) לנפש קשר ישיר על הגוף וההיפך. לכן טיפול גוף נפש כגון רפלקסולוגיה הוא מעל הכול משמש בית עבור האישה ההרה שנמצאת גם ככה בתקופה גדושה בחייה של חששות, שינויים, פחדים והורמונים המשפיעים עליה בכל רובד. ומאפשר לה מקום בו היא יכולה לפרוק, לשמור על בריאותה, להתייעץ , להתפנק והכי חשוב מביא אותה ללידה כשהיא בשיאה הגופני והנפשי.

״אחרי החגים״
מאמרים כללי

״אחרי החגים״

יש מיליון דרכים לעשות שינוי ולכל אחד ואחת מתאימה דרך אחרת. לפעמים היא ברורה בהתחלה ולפעמים צריך לעשות כמה ניסיונות

למה תתחפשו אחרי פורים?
מאמרים כללי

למה תתחפשו אחרי פורים?

למה תכננת להתחפש בפורים? רובוט זומבי ממאדים? רקדנית? שרה נתניהו? מגדל אייפל? וולברין? ומה התחפושות שלך לאחרי פורים? בן זוג

להרגיש את האדמה מתחת לרגליים – שיטת גרינברג
מאמרים כללי

להרגיש את האדמה מתחת לרגליים – שיטת גרינברג

מה אפשר ללמוד מאמני ההליכה על קביים?

תכנון הריון
הריון ולידה

תכנון הריון

טיפול רפלקסולוגי מותאם אישית יכול לעזור וללוות בעצם את התהליכים הטבעיים המתרחשים בגוף, להכין את הגוף לקראת השינוי הגדול שהריון

מהי שיטת גרינברג?
מגע וגוף

מהי שיטת גרינברג?

בשיטת גרינברג אנחנו בוחנים את ההרגלים הישנים שלנו לאור המטרות שלנו בהווה. אנחנו לומדים לזהות את ההרגלים שמפריעים לנו להגיע

טיפול רפלקסולוגי כתמיכה לגמילה
רפלקסולוגיה

טיפול רפלקסולוגי כתמיכה לגמילה

כאשר אדם סוער ונסער יסוד האש בעודף ותהיה נטיה לחפש משהו שירגיע, סיגריה, אלכוהול, אכל, שוקולד, סמים ועוד. גם כאשר יסוד

לצאת ממעגל הכאב
מגע וגוף

לצאת ממעגל הכאב

הניסיון המתמשך הזה – לאורך חודשים ושנים – להימנע מהכאב, גורם למצב שבו הגוף לא יכול לתקן את האזור הפגוע

החורף, המחלות והרפלקסולוגיה
רפלקסולוגיה

החורף, המחלות והרפלקסולוגיה

הרבה ממחלות אלו הינן דרכו של הגוף לאותת לנו, ולגרום לנו להבין, כי דבר מה בחיינו אינו בסדר וכי עלינו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן