טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

דיקור סיני בחדרי מלח – המרכז לטיפול בבעיות נשימה

בעיות בדרכי הנשימה על פי הרפואה הסינית

התפקיד של הריאות ברפואה הסינית הוא חשוב ורחב יותר ממה שהרפואה המערבית מייחסת לו, מעבר לתפקיד החשוב של תהליך הנשימה יש לריאות תפקידים חשובים נוספים..

מאת מתן חן מטפל ברפואה סינית מסורתית (Dipl.CMI.A.TCM) ומסטר טונג

תפקידה של מערכת הנשימה לספק חמצן לתאי הגוף ולסלק פחמן דו חמצני שנוצרים מהפסולת של התאים, הדבר מתאפשר כתוצאה מפעולת שרירי הנשימה אשר מופעלים בצורה עצמאית ע"י מרכז הנשימה במוח וע"י שרירים רצוניים מקומיים. מערכת הנשימה מתחילה בפתחים העליונים שהם האף והפה, האף מרופד בריריות ובשעריות קטנות שתפקידן לקלוט את האוויר לווסת את הטמפרטורה ולמנוע חדירת גופים זרים ומזיקים לתוך מערכת הנשימה, משם ממשיכה לפתחים התחתונים הכוללים את הגרון, קנה הנשימה והסימפונות המשמשים למעבר פאסיבי של אוויר, משם ממשיכות אל שקיות האוויר (נאדיות) ובחילוף גזים עוברים משם אל נימי הדם.

תפקיד הריאות ברפואה הסינית הוא חשוב ורחב יותר ממה שהרפואה המערבית מייחסת לו, מעבר לתפקיד החשוב של תהליך הנשימה יש לריאות תפקידים חשובים נוספים כמו: הנעה, פיזור והפצת של האנרגיה של הריאות (הצ'י) והנוזלים בכל הגוף שלמעשה הריאות משמשות כמטריה של נוזלים וכך מזינות ומלחלחות את האיברים השונים בגוף. הריאות גם שולטות על העור ועל פתיחה וסגירה של הנקבוביות אשר חשובים בשמירה על חום גוף קבוע ופליטה של רעלים מחוץ לגוף ע"י הזעה. תפקיד חשוב נוסף יש לריאות בחיזוק המערכת החיסונית והגנה מפני גורמי מחלה חיצוניים כמו זיהומים ויראליים בדרכי הנשימה העליונות שנגרמות ע"י וירוסים שונים.

דיקור סיני בחדרי המלח לבעיות נשימה

חדרי המלח קניון איילון דיקור סיני בחדרי המלח
חדרי המלח קניון איילון
דיקור סיני בחדרי המלח

החדרי מלח בנויים ממלח מרוכז ממכרות מלח טבעיים האוויר בחדרי המלח סטרילי ונקי מאלגנים ומייבש וסופך את הליחות והנוזלים ומשפר את הנשימה.
הטיפול בחדרי המלח כולל מספר פגישות של בין כ- 40 דקות לשעה, בה שוהה המטופל בתוך חדר מאובזר, בישיבה על כורסת טלוויזיה נוחה ומפנקת, וברגיעה מוחלטת.
כדי להעצים את תוצאות הטיפול ניתן לשלב דיקור סיני תוך כדי השהייה בחדרי המלח.

מחלות הנשימה הנפוצות שהרפואה הסינית מטפלת בהם בהצלחה הם:
שפעת, שיעול, אסתמה, סינוסיטיס, ברונכיטיס, דלקת ריאות ונזלת אלרגית.

מאת מתן חן מטפל ברפואה סינית מסורתית (Dipl.CM I.A.TCM) ומסטר טונג.

טיפול היכרות בחדרי המלח בקניון איילון

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן