הטיפול האיזופתי ידוע ונמצא בשימוש מספר שנים לא מועטות, אך האיזופתיה הרגילה והאיזופתיה ההוליסטית שונות אחת מהשנייה, ואני אסביר את עצמי:
האיזופתיה הרגילה כבר ידועה בשימושה כטיפול סימפטומטי, כך למשל אדם עם נזלת כרונית, היו לוקחים ממנו דגימת כיח מהנזלת. דגימה זו היו מעבירים אותה למישור האנרגטי, בדיוק כנעשה בתהליך עם תרופה הומאופתית, ונותנים למטופל את התרופה לריפוי הנזלת.
וכן למשל תינוק או ילד שהגיב לא טוב לחיסון, היו לוקחים את חומר החיסון הופכים אותו "לתרופה הומאופתית", כלומר עשו שוב שימוש רק בתהליך הפיכת חומר למישור האנרגטי שלו כנעשה בתהליך הכנת תרופה הומאופתית, וקבלנו תרופה שנתן לתינוק או לילד על מנת לטפל בהגבה השלילית לחיסון.
אנו רואים את המכנה המשותף של אופן הטיפול עם הדוגמאות המוזכרות לעיל, שהטיפול הינו טיפול סימפטומטי בלבד!
את המשפט האחרון חשוב להבין מפני שזה ההבדל המשמעותי בין האיזופתיה הרגילה, לבין האיזופתיה ההוליסטית וגם ההומאופתיה הקלאסית.
ראשית אני אסביר על ההבדל הכללי, ולאחר מכן אני אסביר על השיטות השונות שאני משתמש באיזופתיה ההוליסטית.
ההבדל הכללי והבסיסי:
אם כן ההבדל הכללי בין האיזופתיה הרגילה לבין האיזופתיה ההוליסטית הוא באופי השונה של השיטות ודרך טיפולן,
האיזופתיה הרגילה הינה,כפי שהזכרתי -סימפטומטית, מטפלת בסימפטום זה או אחר שיש לאדם החולה, משמע היא מטפלת במחלה של האדם
ולא מופנית לטפל באדם החולה,כלומר, הטיפול מופנה לכל האדם כישות המורכבת גם מגוף וגם מנפש. להבדיל הטיפול הסימפטומטי לא כולל את כל ההוויה של המטופל.
לעומת האיזופתיה הוליסטית העושה שימוש בכלים וחומרים המערבים גם את נפשו ואו המישור האנרגטי של המטופל. ההסבר לכך בפסקה הבאה.
ההבדל בין השיטות השונות שאני משתמש באיזופתיה ההוליסטית:
את ההסבר אני אפתח בציטוט שאהבתי: "האיזופתיה ההוליסטית היא צעד הגיוני כשמבינים את הרעיון שמאחורי ההומאופתיה",
באיזופתיה הוליסטית כדי לכלול את המישור האנרגטי או נפשו של המטופל, אני משתמש במספר שיטות שעומדות לרשותי:
1. גלוי וידוע שקיימת הילה אנרגטית סביב גופו של האדם [וכך סביב כל דבר בטבע], בהילה כלול כל ההוויה כל המהות הנפשית והרוחנית של האדם. על ידי מכשיר מיוחד הנקרא אקומולאטור איזופתי, אני דוגם את האנרגיה של הילה לתוך בקבוקון עם מים. ומדגימה זו אני מכין תרופה איזופתית הוליסטית בדיוק כמו שמכינים תרופה הומאופתית. שיטה המשמשת במקרים אקוטיים וכרוניים.
2. גלוי וידוע שהדם הוא הנפש, במיוחד ביהדות אנו רואים את האיסור לאכול דם בהמה שמא נפש הבהמה תשפיע על נפש האדם, משמע הדם הוא לא רק נוזל גשמי נטו, אלא נוזל שטעון אנרגטית ומכיל את נפש האדם בתוכו. אי לכך ובהתאם לזאת בשיטה זו נלקחת דגימה של טיפת דם אחת [כמו שלוקחים בבדיקת סוכר שגרתית בבית], וממנה אני מכין תרופה איזופתית הוליסטית כמו שמכינים תרופה הומאופתית לכל דבר. שיטה המשמשת במקרים כרוניים.
3. לפי האמור בפסקה 2 , כל נוזל מגוף האדם מכיל את נפשו ברמות כאלו או אחרות, כשהדם הוא ברמה המקסימלית, אך יש גם את נוזל הרוק, שמכיל ברמה פחותה יותר, משמע הרוק לא טעון אנרגטית כפי שהדם, אך גם בו ניתן להשתמש, ולהפוך דגימה של רוק לתרופה איזופתית הוליסטית, ואכן כך אני עושה במיוחד במקרים אקוטיים יותר.
אם כך ריפוי באיזופתיה הוליסטית –
נעשה ע"י תרופה אנרגטית-רוחנית, אשר זהה למצב הנפשי והגופני של המטופל, הריפוי מתבסס על החוק: "זהה בזהה מרפא"
התרופה האנרגטית פונה למרכז הפנימי של המטופל שהוא הכוח החיוני, הכוח האנרגטי שלו, ומשם מהפנים לחוץ מראה לו תמונת מראה של החולי הכללי של עצמו ומוציאה אותו מהתרדמת שלו,
משיווי המשקל המזויף שלו, שבו הוא היה נתון או כבול בתקופת החולי , ואט אט חוזר לכונן את בריאותו מחדש, זהכמולתתלאדם, שאבדביערסבוך, אתהמפה, המכילהאתהדרךשבההואנכנס,
רק בסדר הפוך כדי שיוכל לצאת ולשוב בחזרה. כך מושב החולי לבריאות בהומיאופתיה, – זה מסע אישי, אנרגטי, רוחני, נפשי וגשמי שהמטופל חווה ועובר. כל מטופל והמסע שלו, שיטה מאוד אינדיבידואלית הן בהתאמה של התרופה והן במסע שהוא [המטופל] צריך לעבור בדרך לבריאות.
מה ההבדל בין הומאופתיה לאיזופתיה?
בהיותי הומאופת מספר שנים לא מועטות, לפני הכשרתי באיזופתיה, נתקלתי גם בקושי העיקרי המלווה את ההומאופתיה, הקושי הוא למצוא את התרופה ההומאופתית המדויקת ביותר למטופל,
מתוך כמויות לא מועטות של תרופות (יש כיום כ- 5000 תרופות ב"סל" ההומאופתי) ובנוסף יש את אלו שעדיין לא עברו את תהליך הכניסה ל "סל". האיזופתיה ההוליסטית מציעה את הפתרון המושלם להתגבר על קושי הזה, דרך שימוש באמצעי הייחודי לה (האקומולאטורהאיזופתי, או דרך הדם), וזאת על מנת להשיב את הבריאות על כנה. זה יתרון משמעותי שיש לאיזופתיה להציע לטובת המטופל,הבונה מהלך טיפוליותר מדויק, מה שעשוי לחסוך לו מאות ואף אלפי שקלים בהוצאות על טיפולים שונים.
נכתב ע"י תמיר משה.