טיפולי אנרגיה
רפלקסולוגיה
רפואה סינית
פסיכותרפיה ואימון
נטורופתיה ותזונה
טיפולי מגע וגוף
הריון ולידה
מרפאת כאב אלטרנטיבית
טיפול בכאב
אבחון גלובלי

הגשמה עצמית ויצירתיות – הארפריברסינג ושירת מרפא

shwing & michal -healing sounds 1.- at kiryat sefer park, t.a. israel
shwing & michal -healing sounds 1.- at kiryat sefer park, t.a. israel

מה זה הארפריברסינג עם שירת מרפא ? חיבור בין תירגול ריברסינג- נשימה מודעת, ל-הארפ, מילה באנגלית שפירושה בעברית הוא – כלי הנגינה נבל. ושירת מרפא ? – כשמה כן היא- מרגיעה, מרפה, משחררת…

בסדנת הארפריברסינג 432 הרץ יתקיים הריברסינג – שיטה עוצמתית וחווייתית של נשימה מודעת מחוברת ומעגלית, בשילוב עם צלילי המרפא של נבל קלטי- כלי נגינה קסום ועתיק המכוון לפי תדר 432 הרץ שצליליו יהדהדו לתוכנו. נשמע שירת-מרפא מעל, ליד ולתוך הגוף. נצא למסע עוקף-שכל…

ריברסינג עם מיכל ברז"ל כהן כל יום שני בשעה 20:00 לפרטים 0722500493
ריברסינג עם מיכל ברז"ל כהן כל יום שני בשעה 20:00 לפרטים 0722500493

מה זה ריברסינג ? – תירגול נשימה מודעת. לנשימה אין להתייחס כאל דבר מובן מאליו ! זאת ידעו גם הקדמונים/יות, וריברסינג – במובן היוולדות מחדש – היא טכניקה חוויתית של רפואת העבר העתיק ושל העתיד המתרחשת בהווה, מבוססת על שיטות נשימה עתיקות שהותאמו לאדם בימינו, ומאפשרת לנו "לקרוא" בנשימתנו ובגופנו איך מחשבות, רגשות, מתח פיזי וזיכרונות הופיעו ומשפיעים עלינו, לזהות דפוסים לשינוי ובאמצעות התמסרות לשינויי עומק וקצב הנשימה, לשחרר שליטה ולאפשר את ההתמרה, אשר תמשיך למנוחה ושלווה עמוקה, מעבר לגבולות הזמן והמקום, לאיזון וריפוי, בתהליך עוצמתי ומיטיב.. הטכניקה מבוססת על שיטות נשימה עתיקות יומין ששימשו לריפוי, טיהור והתקדשות רוחנית.

זה הילינג הפועל בעוצמה בכל הרמות, משחרר חסימות, מאזן ומרפא בזמן קצר יחסית, ומאפשר במהלך התהליך חיבור עמוק לחלקים הגבוהים בנו.

אופן הנשימה בריברסינג ,רטט צלילי הנבל ושירת המרפא המסונכרנת איתו ל-432 הרץ משחררים חסימות ומתחים שצברנו מרגע לידתנו ולאורך חיינו, מעניקים יצירתיות ומנוחה, ומאזנים ברמה הפיזית, הרגשית, המנטאלית והרוחנית ועוד מעבר לזה עם מה שאין לו שמות וביטוי במילים. מצב התודעה ישתנה ל"זמן-חלום", ונעבור ממצב גלי מוח "לחוצים"- תדרי גמא וביתא, לתדרי אלפא ותטא המזוהים עם מצבי רוגע, טראנס , שלווה ומדיטציה.

ריברסינג עם מיכל ברז"ל כהן כל יום שני בשעה 20:00 לפרטים 0722500493
ריברסינג עם מיכל ברז"ל כהן כל יום שני בשעה 20:00 לפרטים 0722500493

ומה זה תדר 432 הרץ , והקשר שלו לנבל של שווינג ולשירת המרפא של מיכל ? הנבל כלי נגינה. מוזיקה המבוססת על תדר 432 הרץ מעבירה אנרגיית ריפוי מיטיבה, מכיוון שזה תדר טהור ראשוני הקיים בטבע.   ידוע כי לכל צליל ולמוזיקה בכלל, יש השפעה רבה עלינו בכל רמות הקיום כולל בריאותנו הפיזית, מנטאלית, רגשית ואנרגטית, ולהתעלות רוחנית. מוזיקה משפיעה על מערכת העצבים שלנו בעוצמה, באופן מיטיב או הרסני. מוזיקה מתאימה יכולה לרפא, להעלות הריכוז, לשחרר מתח, לשפר חיי המין, לחזק בריאות הנפש ועוד..

ומהו הקשר להגשמה עצמית ויצירתיות ? בבקשה להיזכר –

איזה מעשה –באנרגיה טובה ובכוונה להיטיב- רצית לעשות  ועד היום לא זזת מהספה ולא הזזת אצבע ? יש כזה, נכון ? נכון… כולנו מכירים/ות את הענין הזה עכשיו, תן/י לי תאריך יעד לתחילת ולגמר ביצוע !

לרוב התוצאה לא תהיה בדיוק מה שהתכנית הראשונית כללה אבל תמיד יציאה לדרך ההגשמה זו מתנת אהבה ובריאות לנו מעצמנו, שתאפשר המשך החיים ברווחה הנובעת מהידיעה, שלא משנה מה הייתה התוצאה- אנו באמת ניסינו ! ולתמיד נדע שבמקום להצטער על שלא העזנו, ושהחמצנו בגלל כניעה לחששות ודחיינות, קמנו ועשינו מעשה סוף סוף ! ותמיד מתפתח המשך מהיציאה הזו לדרך…חכמה הדרך מההולך/ת בה. ואם לא יצאנו כבר המון זמן לדרך, ולא התחלנו אפילו לבטא את הרצון לתזוזה זו, וקשה לנו להגשים…

כשקשה לנו להתבטא הנשימה נעשית לחוצה, שטחית, רדודה, כמעט בלתי נשמעת ומורגשת, אנו כמעט נחנקים. לרוב אנו לא זוכרים/ות להיות בהתבוננות על המתרחש ולהגיד לעצמנו לנשום חופשי ומשוחרר בזמנים שהכפתורים הפרטיים שלנו נלחצים בדרך בה אנו הולכים/ות.

אכן כן, יש קשר בין נשימה וביטוי עצמי.  כשהנשימה משתחררת- משתחררים הביטוי העצמי והיצירתיות ונעשים שוטפים יותר. עומסים רגשיים, מחשבתיים, אנרגטיים ופיזיים ועומסי זיכרונות "כבדים"- עוזבים בעזרת הנשימה את מערכותינו השונות ואנו חווים/ות הקלה משמעותית, רגיעה ומנוחה פנימית – מה שמאפשר לנו סופסוף מרחב חופשי וקלות- ליצור, להגשים, לבטא !

להרשמה ופרטים נוספים 0722500493

מיכל ברז"ל כהן - ריברסינג
מיכל ברז"ל כהן – ריברסינג

יוצרת ומנחת הסדנה, שירת מרפא – מיכל ברז"ל כהן
נגן נבל קלטי – שווינג

מיכל ברז"ל כהן, ריברסרית יועצת ומנחה ותיקה, 36 שנות ניסיון, מוסמכת "החברה הבריטית לריברסינג" BRS . הוכרה כריברסרית בינלאומית ע"י מייסד השיטה מר לאונרד אור.  BA בוגרת אקדמיה "בצלאל" במיקוד פסיכודינמיקה של יצירתיות. יוצרת שיטת "רוגע", שירת מרפא מקורית, סדנאות ותהליכי גדילה אישיים 1 על 1 להגשמה עצמית. ריברסינג עם צלילים מרפאים בשילוב הילינג, עבודה שמאנית ,דמיון מודרך, ביואנרגיה ותהליכי בריאת מציאות.
פעילת איכות נשימה חיים וסביבה. יחד עם ארגון המתנדבים/ות שהקימה "ירוק במקום בטון" זוכת האוסקר הישראלי "הגלובוס הירוק" 2014 למצוינות בעשייה למען הסביבה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן